sobota, 24 sierpnia 2013

gadanina :)

Kurcze dawno mnie tutaj nie było , ale no cóż najpierw byłam chora i nie miałam siły pisać ledwo napisałam kilka słów a już bolała mnie głowa ;( ostatni dzień też nie był za ciekawy więc raczej tez nie chciałam jeszcze pisać tej notki . Dzisiaj będzie moja gadanina o niczym bo nie mam ani pomysłu na notkę ani weny by ją dobrze napisać ;)

Za niedługo przyjdzie do mnie paczka z oriflame z kosmetykami które w większości nie trafią do mnie a do pewnej wspaniałej osoby :) Ale pewnie i tak będę mu je podkradać gdy tam będę ;p hahaha
Postaram się wszystko wam pokazać i gdy już będziemy mieli wyrobioną opinie to podzielę się nią z wami ;)

A teraz jak na razie kończę , posyłam wam trochę zdjęć z mojej sesji z Izą żeby nie było tyle samego tekstu :) W przyszłym tygodniu postaram się częściej tutaj zaglądać :)













Uwielbiam powracać do tej sesji :) Mam z nią miłe wspomnienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz