czwartek, 15 sierpnia 2013

Oriflame Beauty - Perfecting Face Primer

Witajcie dziewczyny , dzisiaj przychodzę do was z recenzją bazy pod makijaż z firmy Oriflame którą dostałam od nich do przetestowania i wystawienia opinii . Na moim blogu pojawi się kilka recenzji kosmetyków z tej serii gdyż przyszła do mnie od nich wielka paka ;)




Może zacznę od tego co pisze producent : 

Jedwabiście gładka skóra i rozjaśniony koloryt cery sprawiają, że wykonanie makijażu będzie łatwiejsze, a rezultat olśniewający. 


dostępność : katalog oriflame , internet 
cena : 29,90 zł 
pojemność : 30 ml 



Baza jest w ładnej eleganckiej tubce i sama w środku jest białego koloru , konsystencja nie jest wodnista dobrze rozprowadza się po skórze i szybko wchłania a więc nie trzeba nie wiadomo jak długo czekać aby nałożyć podkład . Trudny do określenia zapach ale przyjemny ;)


Kosmetyk bardzo dobrze wygładza i ułatwia nałożenie podkładu na twarz  Produkt nie wysusza ani nie podrażnia , buzia jest bardzo miła w dotyku . Makijaż na niej utrzymuje się do 5h bez naruszenia ;)


Baza spełnia moje oczekiwania w 100 % . Ja posiadam cerę mieszaną ze skłonnościami do wyprysków więc bardzo bałam się używać tego kosmetyki ale jak spróbowałam to się zakochałam , zrobiłam już zapas i kupiłam sobie opakowanie więc jak tylko ta mi się skończy będę miała już druga ;)
w promocji jak najbardziej na TAK ! ja trafiłam na cenę 16 złotych więc się cieszę bardzo ;)

JAK NAJBARDZIEJ POLECAM ! 

testowałyście ? a może używacie czegoś innego ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz