piątek, 16 sierpnia 2013

Siarkowa Moc - antybakteryjne specjalistyczne Serum

Witam , dzisiaj pod lupę weźmiemy nic innego jak BARWA : Siarkowa Moc - antybakteryjne specjalistyczne serum do stosowania miejscowego . Nie wiem jak wy ale ja zawszę lubię mieć pod ręką takie punktowe specyfiki , gdyby jakiś nieproszony gość akurat pojawił się na mojej twarzy ;)

Nie cały miesiąc temu pobiegłam do rossmanna w poszukiwaniu jakiegoś punktowego żelu , aż wpadłam w szok gdy okazało się że tego asortymentu mają tak mało . Ale skusiłam się właśnie na Siarkową Moc , czytałam o nim pochlebne recenzje i gdy go zobaczyłam od razu włożyłam do koszyka ;)  Zapłaciłam za niego w granicach 10 złotych gdy był na promocji ;)


KILKA INFORMACJI OD PRODUCENTA : 

SIARKOWA MOC Antybakteryjne Serum Specjalistyczne do stosowania miejscowego polecane jest dla osób w każdym wieku ze skórą o skłonnościach do przetłuszczania i trądziku. Przeznaczone do stosowania na wypryski pojawiające się na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie.
Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych hamuje rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych, skutecznie wysusza wypryski, przyspiesza gojenie i zmniejsza stany zapalne. Serum jest bardzo dobrze tolerowane przez skórę, posiada właściwości wygładzające i jest wydajne w stosowaniu. Dodatkowo działa antybakteryjnie, zmniejsza widoczność porów i łagodzi podrażnienia. 

W składzie znajdziemy : wodę , alkohol , wyciąg z czarnej borówki , wyciąg z trzciny cukrowej , ekstrakt z owoców pomarańczy , zagęstnik , 

SKŁAD PREZENTUJE SIĘ BARDZO OBIECUJĄCO ;)


Pomarańczowa plastikowa tubka mieszcząca 15 ml produktu . Przy pierwszych stosowaniach trzeba uważać gdyż produktu w niej jest po same brzegi , może zatem sam wylewać się po otwarciu ... 


Końcówka typowa dla produktu tego typu  .... aplikator nie sprawia najmniejszych problemów . Zapach ma kiepski . Nie wiem jak pachnie siarka ale podejrzewam że jest chociaż trochę odpowiedzialna za zapach tego produktu . 


Serum ma wodnisto-żelową konsystencję , na początku jest lekko pomarańczowa ale po zaaplikowaniu jej na skórę zmienia swoją barwę i staje się przezroczysta . Producent pisze żeby aplikować ten produkt na wypryski a po 20 minutach zmyć . Ja trzymam całą noc serum jest łagodne i żeby uzyskać jaki kolwiek efekt , chyba ten sposób jest najlepszy . Ja osobiście nakładam go po umyciu i zmywam dopiero po obudzeniu się ;)

MOJA OPINIA : 

Po nałożeniu produktu na skórę nie odczuwa się ściągnięcia , pieczenia czy innych czego mogłam doświadczyć używając innych tego typu produktów . Żel zasycha i powinno się go zmyć ... ja oczywiście robie na opak tak jak pisałam wyżej . Zapach też jest do zniesienia a więc ja osobiście polecam ten produkt , jeśli nie macie wielkich problemów ze swoją skórą ;)

a wy czego używacie ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz