poniedziałek, 16 września 2013

Moje zakupy ;)

Witam po długiej nieobecności , dzisiaj przyszła do mnie mega paka zakupów które poczyniłam w tamtym tygodniu . Zamówiłam sobie kilka kosmetyków z firmy oriflame i teraz pokaże wam co kupiłam ;)

Dla mojej mamy na prezent kupiłam wodę perfumowaną AMBER ELIXIR NIGHT . Mam nadzieje że się z niej ucieszy ponieważ zawszę chciała ją mieć ale nigdy nie było po drodze i postanowiłam zrobić taki mały prezent bez okazji ;) 



Zamówiłam sobie scrub malinowy ale postanowiłam że powędruje on do kogoś innego ja mam za dużo wszystkich kremów które muszę wykończyć wiec na razie nie powinnam zaczynać kolejnych a jak ma leżeć to lepiej jak ktoś inny go zużyje ;)


zamówiłam sobie również scrub do rąk i to jak najbardziej będę używać , jakie są moje pierwsze wrażenia jestem na tak ! ma delikatne drobinki które ładnie zdzierają martwy naskórek i widać że coś robi na ciele gdyż ręce są lekko zaczerwienione a to dobry znak ;)


w ogóle zapomniałam że zamówiłam sobie kredkę na linie wodną i teraz mi się buzia cieszy <3 


Jestem ciekawa również kremu matującego zobaczymy jak się sprawdzi u mnie , a moja cena jest strasznie skłonna do przetłuszczania się niestety ;(


skończył się mój żel do mycia twarzy i postanowiłam skusić się na mleczko do oczyszczania 3 w 1 ;)


Piling do ciała tym razem skusiłam się na Silk Beauty sun glowe softening body scrub.


kupiłam sobie zestaw kosmetyków sun zone a mowa tutaj o samoopalaczu do twarzy oraz samoopalająca mgiełka do ciała .


oraz kojące mleczko po opalaniu 3 w 1 :)


z Seri Silk Beauty zamówiłam sobie jeszcze żel usuwający wyrastające włoski . 


zestaw mydełek których zapach czuć już w całym pokoju już bardziej zimowe ale to nic ja lubię takie zapachy ;)


maseczka do twarzy z serii Pure skin .


krem do twarzy z serii puer nature o zapachu Paczuli i Ylang Ylang ;p



z serii nature secrets 

odżywka bez spłukiwania 


odżywka do włosów normalnych :


i szampon również do włosów normalnych :


to by były wszystkie moje zakupy ;)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz