poniedziałek, 28 października 2013

Kocham jesień !

Hej ;) Miałam napisać już ten post w niedziele ale gdy już zaczynałam zawsze coś innego zajęło moje myśli i ręce, weekend spędziłam poza domem więc też byłam ograniczona czasowo jeśli chodzi o dostęp do internetu :) 


Za niedługo zrobię haul książkowy i pokaże wam jakie książki dzisiaj do mnie przyszły. Jak już pewnie zauważyłyście w tytule będzie to TAG : Kocham Jesień ! 

1. Ulubiony produkt do ust na jesień.

Moim ulubionym produktem do ust jesienią jak i zimą staje się wazelina kosmetyczna , teraz przy sobie mam z Ziaji więc taką wam pokaże ;) 


2. Ulubiony lakier do paznokci na jesień. 

pokaże wam dwa lakiery :

INGLOT - 992 


Catrice - 840 Genius in the bottle 


3.  Ulubiony napój na jesień . 

Moim ulubionym napojem jest herbata z sokiem pomarańczowym :) 

4. ulubiona świeczka na jesień. 

Zdecydowanie : YC Strawbeerry Butercream


5. Ulubiony szalik / chustka 

Ja mam wiele ulubionych chustek ale jakoś nie jest to moim nałogiem i rzadko kiedy je ubieram ;) 

6. Ulubione słodycze :

Zdecydowanie żelki kwaśne albo cukierki czekoladowe z karmelem ;p



Jeśli ktoś chce to zapraszam do zrobienia tego tagu ;p i napisania mi o tym na pewno przeczytam ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz