środa, 30 października 2013

MAC Posh Paradise MATTENE - Naked Bliss

Dzisiaj miałam tutaj nawet nie wchodzić,źle się czuje i jakoś nie mam za dobrego humoru aby dzielić się z kimś swoimi postrzeżeniami kosmetycznymi jak jestem zła jak osa i sama nie wiem co robić ... ;)

Ale przechodząc do rzeczy dzisiaj przychodzę z mini recenzją pomadki z MAC w odcieniu Naked Bliss .

Nie używałam jej za długo,gdyż leżała schowana na dnie mojego kuferka i dopiero jakiś czas temu ją odkopałam i sobie o niej przypomniałam ;)


Nie przedłużając i przechodząc do rzeczy ;) Jeśli chcecie szminkę matową to od razu mówię że ta jest pół matowa tak jak sam producent mówi jest to hmm ... Sami Matt. Pomadka na ustach sprawdza się bardzo dobrze łatwo ją zaaplikować ale trzeba uważać jeśli nie używamy pędzelka gdyż pomadka sunie po ustach bardzo gładko ;) Jest bardzo kremowa i nie wysusza ust co jest bardzo ważne. Z trwałością nie jest za dobrze nie utrzymuje się więcej niż 4 godziny razem z jedzeniem i piciem w ciągu dnia. Jak na pomadki MAC to naprawdę mało.Kolory w tej serii były ekstra szkoda że były one z kolekcji limitowanej i raczej nie można ich już nigdzie znaleźć chyba że gdzieś w internecie ;) 

tak prezentuje się na skórze : 





4 komentarze:

  1. pokaże jak tylko moje usta dojdą do siebie ;) bo jak na razie aż wstyd je gdzieś pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz wstawię zdjęcie na ręce jak znajdę jakieś w miarę światło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń