niedziela, 20 października 2013

... ;p

Od kilku tygodniu wprowadziłam w życie zasadę zwaną w świecie blogosfery czy vlogosfery " projektem denko" polega ona na tym żeby nie kupować kosmetyków kolorowych na zapas gdy mamy jeszcze inne kosmetyki które trzeba zużyć żeby nie otwierać kilku tuszy na raz czy podkładów bo data ważności w końcu je dopadnie ;) tak samo z pielęgnacją . 

Dlatego teraz staram się nie kupować kosmetyków gdyż wszystko mam a zaoszczędzone pieniądze wydać na coś innego. Ostatnio dopadła mnie mania świeczkowa a więc w moim domu tak jak i u Bartka obowiązkowo musi palić się świeczka albo kominek ;p Ale również powróciłam do czytania książek które również będę tutaj opisywać a któż wie może kogoś zaciekawią ;)


Jak pewnie zdążyliście zauważyć czytam głównie książki o tematyce miłosno-erotycznej.Jestem w trakcie czytania sagi książek tym razem o Crosie a nie o Grey ;p. Tematyka książki jest bardzo podobna wiele osób twierdzi że Cross odzwierciedla Greya okaże się ;)




Gdy przeczytam wszystkie trzy wstawię porównanie 50 twarzy Greya z Dotykiem Crossa ;p 



7 komentarzy:

  1. O masz wyznanie Crossa, ja kupiłam kolezance pierwszą częśc na urodziny.
    Ponoć jest to bardzo zblizone do Greya.
    Dzięki za udział w rozdaniu i mam nadzieję, że zostaniesz u mnie na dłużej :)
    Nie tylko na czas rozdania :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że nie ;) hmm nie jest to książka bardzo zbliżona do Greya fakt jest wątek bogatego który zakochuje się w dziewczynie i ma swoje przeżycia ale to są dwie zupełnie różne książki ;)

      Usuń
  2. A gdzie masz opcje obserwatorów bo i ja bym została?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z zaprzestaniem kupowania kosmetyków,a wydaniem na coś innego,zwłaszcza książki,również muszę tak w końcu zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam , ja nie żałuje tego wyboru ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Jestem pierwszą obserwatorką u Ciebie,hurraaaa! :)) Fajny jest ten projekt denko lubię go, choć wolę mieć już w zapasie zanim coś wykończę. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja narobiłam takich zapasów że sama nie wiem kiedy to wykończę muszę posprawdzać daty ważności i może jakąś wymianka w krótce się pojawi albo sprzedaż bo już sama nie wiem ;)

      Cieszę się że mnie obserwujesz , pozdrawiam ;)

      Usuń