poniedziałek, 14 października 2013

Pięćdziesiąt twarzy Greya .


Ostatnio coraz częściej można zauważyć,że w rękach młodych tak jak i starszych kobiet pojawia się książka Pięćdziesiąt twarzy Greya autorstwa E.L.James. Jest to pierwsza część słynnej trylogii , oprócz niej zostały wydane jeszcze trzy Ciemniejsza strona Greya oraz Nowe oblicze Greya. Jakiś czas temu postanowiłam że i ja zagłębie się w tej lekturze ;)

Książka opowiada o młodej Anastazji,studentce,która w zastępstwie za swoją koleżankę przeprowadza wywiad z bardzo bogatym i przystojnym prezesem tytułowym Christianem Greyem. Jak można się spodziewać od razu tych dwoje zaczyna łączyć coś więcej niż służbowe jednorazowe spotkanie.Oboje zakochują się w sobie bez pamięci,chociaż dobrze wiedzą że to uczucie jest zakazane z wielu powodów.Anastazja z początku nie wie o seksualnych potrzebach swego wybranka. Grey jednak jest zwolennikiem ostrego seksu a czasami nawet aktów sadyzmu.Dziewczyna zaślepiona fascynacją do " młodego boga " (jak to go opisuje autorka w książę),zgadza się od razu na jego warunki.Stara się spełnić każdą jego zachciankę.Ale czy tak będzie zawsze ? Dowiecie się o tym w kolejnych rozdziałach części pierwszej.

Czytając tą książkę byłam pod wielkim wrażeniem.Fabuła chodź na pierwszy rzut oka wydawała się banalna i strasznie przewidywalna to jednak bardzo zaciekawiła.Przewracałam kartki nie mogłam doczekać się co będzie dalej.Fenomen tej książki to błysk perwersji którym świeci praktycznie każda strona.

Ja książką jestem zachwycona , przeczytałam już wszystkie książki i na pewno jeszcze po nią sięgnę ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz