poniedziałek, 14 października 2013

woski i świeczki YC

Dzisiaj zdałam sobie sprawę że dawno nie było mnie tutaj , w ogóle zapomniałam prawie o tym że mam tego bloga.Jakoś w ostatnich czasach nie było czasu na pisanie , skupiłam się na nauce żeby móc spełnić swoje marzenia :) 

Ostatnio wstąpiła we mnie mania świeczek zapachowych różnego rodzaju. Świeczki , woski , olejki , tarty i podgrzewacze ;p Spróbuje przybliżyć wam trochę zapachy wosków i świeczek z firmy Yankee Candle . 

W moim posiadaniu znalazły się takie zapachy : 
Strawberry Buttercream 

Ja w tym zapachu czuje bardziej bitą śmietanę niż truskawki , więc osoby które chcą mieć coś truskawkowego raczej w tym tego nie znajdą . Truskawkę czuć bardzo mało ale mi to jak najbardziej nie przeszkadza ;p Zapach bardzo przyjemny dla nosa , nie dokucza i nie jest agresywny . Jeszcze go nie paliłam gdyż to był prezent dla Bartka i właśnie tam się dzisiaj znalazł . Ale Bartek obiecał że poczeka na mnie z zapaleniem więc sprawdzę jak zachowuje się podczas palenia ;p

Vanilla Cupcake 

Jest to niesamowicie słodki vanilliowy zapach należący do kategorii " zapachy kuchenne " Zapach jest autentyczny i wiernie oddaje ten zapach właśnie tak zawsze pachną u mnie Vanillowe Cupcake ;p

Małe słoje palą się do 40 h ;)

Teraz przechodzimy do wosków ;)
Bahama Breeze

Jak to wącham to dla mnie jest to letnia mieszanka ananasa , grejpfruta i mango .
Jestem fanatyczką zapachów słodkich i owocowych WIĘC TEN ODBIŁ MOJE SERCE ! ;d
Pachnie bardzo intensywnie już w opakowaniu więc wiem że i w kominku sprawdzi się idealnie ale to tyczy się każdego wosku z YC ;p

Honey and Spice 
Zapach nie jest ciężki dość przyjemny. Czuć cynamon i może troszkę miód . Otula ciepłym przyjemnym zapachem czegoś naprawdę przyjemnego gdy otworzyłam kartonik to po prostu pachniało tylko tym woskiem ;) 

Lemon Lavender 

Intensywnie pachnąca , soczysta ale i nieco cierpka cytryna przyprawiona sporą ilością ziołowej i uspokajającej lawendy Całość jest intensywna i pomimo z założenia uspokajających właściwości lawendy jest raczej pobudzająca. Udana kompozycja może z czasem skuszę się na większą świeczkę o tym zapachu.

Pineapple Cilantro


Gdy go wącham przenoszę się na jakąś egzotyczną wyspę , wyobrażam sobie plaże i drinki oraz w tle jakieś piękne egzotyczne kwiaty .  Można było ją nazwać inaczej - jest to mieszanka na bazie soczystego ananasa z nutami słodkiego kokosa doprawionego kolendrą ;p

Zapach jest bardzo specyficzny i nie dla każdego , lekko mdły . Ale ja polecam na takie właśnie szare dni jakie mamy za oknem ;p

Pink Sands 

Zapach trochę przypomina mi cukierki z dzieciństwa . Jest w nim dużo słodyczy. Czuć też w nim cytrusy a więc do końca słodki nie jest , dlatego może co niektórych mdlić. 

Summer Scoop 

Jestem zachwycona tym zapachem , pale go na okrągło nawet teraz jest w moim kominku ;) Zapach przypomina mi lody truskawkowe ale nie do końca wyczuwam w nim też owoce leśne . Ma nuty owocowe ale również przyjemny kremowy aromat . Wosk jest bardzo intensywny ja czuje go bardzo mocno u mnie w pokoju tak jak i jeszcze w drugim pomieszczeniu ;p 

Vanilla Lime 
Jest to ciepły zapach - czuć wyraźnie vanillie ale jest ona przełamana cytrusem ;p Ten duet bardzo ale to bardzo mi się podoba ;p Limonka w tym zapachu nie jest sztuczna a nawet można powiedzieć że jest soczysta ;p

Waikiki Melon
Zapach tropikalny - pachnie owocami cytrusowymi wyczuwam też nuty ananasa. Przypomina mi żel pod prysznic czy balsam do ciała już teraz nie jestem pewna ;p Zapach nie jest mdły i nie daje po nosie. 

Salted Caramel 
Nie lubię tego zapachu : Jak dla mnie słone nuty są strasznie wyczuwalne nie wiem jak będzie zachowywał się przy paleniu bo Bartek przygarnął ten wosk ;p JAK DLA MNIE ZAPACH NA NIE !

Snowflake Cookie
Moje pierwsze skojarzenie - wafle śmietankowe ! Zapach słodki pyszny i wyraźnie czuć w nim śmietankowo-wafelkową nutę !

Wedding Day

Nie chciałabym aby mój ślub pachniał tym zapachem . Jest on duszący i bardzo mdły , po zapaleniu go od razu rozbolała mnie głowa masakra ! Nigdy więcej już go nie zakupię !

Spiced Orange 
 
Piękny zapach pomarańczowo goździkowy . Dla niektórych może być mdły a szczególnie gdy jest palony w mały pokoiku ;)

Merry Marshmallow

Wosk idealnie odzwierciedla obrazek - czyli pianki - jest słodki czuć w nim dużo vanilli . 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz