środa, 20 listopada 2013

TBS : Brazil Nut Body Butter

Dzisiaj przychodzę do was z Masłem do Ciała . W ogóle ja kiedyś nienawidziłam balsamów , maseł i wszystkiego co trzeba było wsmarowywać w ciało z jednego powodu. Nigdy po prysznicu nie chciało mi się siedzieć i smarować się a szczególnie w zimę. Ale to się zmieniło i od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie wieczorem nie nałożyć balsamu ;)

Zaczyna się sezon zimowy za oknem coraz zimnej moja skóra zaczyna robić się bardzo sucha. Czytałam wiele recenzji co do różnych kremów i balsamów i wiele z was polecało Brazil Nut z The Body Shop .


Bardzo dobre masło , cudownie nawilża i ma wspaniały orzechowy zapach.Zapach długo utrzymuje się na skórze z czego ja osobiście się cieszę.Masło jest gęste i treściwe.Łatwo się rozprowadza i jest wydajne oraz bardzo przyjemne w użyciu. 



Ma estetyczne opakowanie z którego łatwo wydobyć produkt do samego dna.Skład masła również jest przyjemny , ma w sobie mnóstwo substancji roślinnych .

Dla niektórych jednak minusem może być to,że pozostawia na skórze delikatny , tłusty film, ale mi to w zupełności nie przeszkadza. 

Pewnie nie będzie to moje ostatnie opakowanie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz