piątek, 13 grudnia 2013

MAC - Betty Bright !

Dzisiaj lekcje tak mi się strasznie dłużyły. Ciągle patrzyłam na zegarek i ciągle coraz bardziej sama się dołowałam, ale no cóż wszystko dobiegło końca i jestem w domku. Teraz muszę przygotować się psychicznie na dentystę, nie wiem tylko ja tak mam że jak przychodzi co do czego to się boje ? ;(

Ale nie przedłużając jakiś czas temu kupiłam szminkę z MAC z seri LE Archie's Girls
ale o niej kompletnie zapomniałam ;( i tak leżała i leżała aż w końcu się doczekała swoich 5 minut ! 

'

Szminka jest bardzo ładnie opakowana i wyróżnia się zdecydowanie spośród dostępnych szminek w MAC. Rysunki nie ścierają się a opakowanie jest naprawdę wytrzymałe i daje radę ;) 

Może kolor nie jest idealny na te dni jesienne i zimowe wiem wiem ale szminkę kupiłam już jakiś czas temu i używałam bardzo często w letnie dni więc pomyślałam że właśnie dlatego ona pójdzie na osobny temat tego postu. 

Kolor bardzo ładnie prezentuje się na ustach, zaaplikowanie tej szminki jest bajecznie proste idealna konsystencja i idealnie się rozprowadza.Nie wysusza ust ani nie zbiera się w kącikach ust. Na ustach utrzymuje się spokojnie nawet do 5 godzin ciągłego jedzenia i picia w moim przypadku a nawet w ekstremalnych warunkach jak upały :)



Ciężko mi powiedzieć czy szminka jest jeszcze dostępna ale chyba niestety nie , ale w MAC na pewno bez problemu znajdziecie pomadkę w podobnym kolorze ;)






2 komentarze:

  1. Śliczny kolor i opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ślicznie ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń