czwartek, 19 grudnia 2013

mój zapach #1

Dzisiaj miałam bardzo nudny dzień nic się nie działo a do tego jeszcze wynudziłam się jak nigdy ! Ale jeszcze trochę i święta, mam nadzieje że śnieg trafi i do nas w tym roku aby te święta były białe ! ;) bo co to za wigilia bez białego puchu za oknem ;) 


a dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o moim ukochanym zapachu a mianowicie o świeczce z YC - Vanilla Lime ja się w nim zakochałam już dawno ! ;) 


Ale chyba nie ma takiej świeczki YC której nie chciałabym powąchać ;)


Mimo że te świeczki nie są tanie , mogę z czystym sercem polecić bo są wartę swojej ceny ! zapach jest bardzo intensywny więc już po chwili czujemy ją w całym pokoju a że mój pokój jest mały to i w całym domu czuć ten piękny zapach. Zapach jest przyjemny nie duszący ! Obawiałam się że ten zapach będzie zbyt słodki ale na szczęście nie do końca jest taki ;) mocno czuć vanille ale przebija się z zapachem Limonki ! Vanilla Lime to moim zdaniem jeden z tych zapachów który spodoba się wszystkim, miłośnikom słodkich zapachów tak jak i tych z nutką owoców ;) 




2 komentarze:

  1. zawsze zastanawiam się nad tym zapachem, nigdy nie wiem czy go kupić czy nie, brzmi ciekawie, ale z drugiej strony limonka?....

    OdpowiedzUsuń
  2. limonka bardzo ładnie współgra z całością daje taki śliczny zapach ! jeśli nie chcesz grać w ciemno to po prostu zakup wosk i przetestuj ;)

    OdpowiedzUsuń