niedziela, 15 grudnia 2013

Paint Pot !

Nie miałam jak napisać nic wcześniej gdyż cały weekend spędziłam ze swoich chłopakiem i nie miałam czasu aby usiąść chwile dłużej przed komputerem ale oto jestem z powrotem. Właśnie usiadłam przy laptopie i patrze sobie jakie fajne rozdania/konkursy na innych blogach.I tak sobie myślę że za jakiś czas może i ja zrobię jakieś rozdanie :) 

Ale dość tej gadaniny.Dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o Paint Pot-cie z MAC !. Nie przedłużając ;)

Ja w swojej kolekcji posiadam dwa kolory : GIRL FRIENDLY oraz LAY`N LOW




MAC nazwał to kremowym cieniem ale wiele wizażystek i dziewczyn interesujących się makijażem używa tego produktu jako bazy po cienie.

jako cień : najlepiej użyć do niego pędzla,daje bardzo fajną taflę i wrażenie idealnie nałożonego cienia ;)

Jeśli chodzi o szybki dzienny makijaż to jak najbardziej polecam te dwa odcienie ! pasuje do każdego typu urody ;)

jako baza : Dzięki swoim właściwością jest łatwy w nakładaniu , po nałożeniu wysycha na matowo ! podbija kolor , od razu jest bardziej intensywny i dłużej się trzyma i nie wałkuje się na powiece !

Paint Pot jako baza blokuje wydzielanie sebum oraz zapobiega świeceniu się powieki.



2 komentarze:

  1. Daleko mam do Warszawy żeby pomacać te kosmetyki z Mac, a szkoda wszyscy je tak chwalą. Moim życzeniem noworocznym jest zakup kilku kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiam je przez ich stronę internetową ;)

      Usuń