poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rimmel - Stay Matte

Dzisiaj dzień minął mi strasznie szybko ! Ale jakoś tak dziwnie , cały dzień każdy narzekał że jest za gorąco a mi było wręcz odwrotnie ... Nawet w domu moje otocznie chodzi w krótkich rękawkach a ja w swetrze i wełnianych skarpetkach ;)

Dzisiaj przedstawię wam kolejny podkład może nie koniecznie idealny akurat dla mnie ale wszystkiego trzeba w życiu spróbować  ! a mianowicie Rimmel Stay Matte w odcieniu 100 ivory.


Z zapewnień producenta wynika że podkład należy do lekkich. Niestety pomimo zapewnień producenta ten podkład wcale nie jest lekki.Jest ciężki ale za to dobrze kryjący. Co niestety powoduje że użyty w dużej ilości robi nam na twarzy brzydką maskę. Całkiem dobrze matuje ale niestety krótko,nie jest długotrwały. 
STRASZNIE WYSUSZA !

Ja osobiście stosuje go jako korektor pod podkład właściwy i nadaje się idealnie ;) Sprawdzi się również jako podkład do torebki na awaryjne sytuacje gdy trzeba coś poprawić w ciągu dnia ;p ściera się dość szybko więc trzeba się liczyć z tym że w szkole czy w pracy po prostu w każdej chwili może nam zejść. Mi najczęściej zdarza się to na nosie i okolicach ust.



Jest łatwy w aplikacji można go również estetycznie nałożyć palcami.
Przy mojej problematycznej cerze,sprawdził się tak sobie , używam go do stosowania miejscowego !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz