czwartek, 12 grudnia 2013

BENEFIT - Rockateur

Hej dziewczyny , dzisiaj miałam nie pisać postu na bloga ale tak jakoś udało mi się szybciej wrócić do domu więc miałam trochę czasu aby coś tutaj wystukać ;)
Dzisiaj przychodzę do was z moim ulubionym ostatnio różem do policzków a mianowicie ROCKATEUR od Benefit !


Nie będę się nad nim długo rozwodzić gdyż jak każdy róż od benefitu ten również jest genialny ! Od dłuższego czasu jestem wierną fanką tej marki więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Jednak długo się zastanawiałam nam kupnem tego produktu. Pojemność tego produktu jest 2x mniejsza a cena ta sama co innych pojemniejszych róży niestety to trochę mnie odstraszało gdyż za tą cenę mogłam mieć róż który wagowo ma więcej. Ale raz się żyje wiele osób go zachwala więc ja też musiałam go mieć w swojej kosmetyczce!

Zacznę może od koloru : zgaszony koral raczej należy do ciepłych odcieni przebijający się lekkim ciemniejszym stonowanym różem. 
Taki odcień na pewno będzie pasował do wielu makijaży, jeśli chodzi o mnie to ślicznie komponuje się z większą ilością moich pomadek czy cieni do powiek.Dlatego też bardzo często po niego sięgam i wiem że nie wyjdę z domu z tzw wpadką na twarzy. W sumie można powiedzieć że ten róż jest matowy, ma w sobie tak mało drobinek , tworzy na twarzy bardzo fajny lekki glow 
Nie jest to jednak efekt glow jak w przypadku np sugarbomb tam drobinek jest dużo i są bardzo widoczne.

Według mnie Rockateur idealnie i dość mocno podkreśla nam te policzki, można nim ładnie wysmuklić jak i podkreślić policzki ale trzeba uważać bo jest mocniejszy niż hervana czy sugarbomb.


Róż idealnie sprawdzi się na większe wyjścia gdyż bardzo dobrze u niego z trwałością. Utrzymuje się u mnie nawet do 9 godzin bez jakich kolwiek poprawek. 

Oczywiście wiadomo że po nałożeniu będzie intensywniejszy niż po 9 godzinach ale nadal jest na naszej twarzy.

Opakowanie jak zwykle jeśli chodzi o Benefit jest trafione ;)
Opakowanie ma w sobie lusterko które bardzo dobrze sprawdza się w awaryjnych sytuacjach ale aby zaaplikować go w ekstremalnych warunkach.

Następny plus to przyjemny zapach, który przynajmniej mi bardzo się podoba ;)

Minusem zdecydowanie jest cena ! i pojemność bo to zaledwie 5 g .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz