środa, 11 grudnia 2013

TAG - 40 pytań kosmetycznych

Dzisiaj postanowiłam napisać coś luźniejszego niż recenzje i pomyślałam o TAG-u o którym jakiś czas temu było głośno w sieci :) Wczoraj czytałam odpowiedzi u addictedtomakeup1 a dzisiaj postanowiłam sama coś takiego zrobić , myślę że to jest fajny sposób na podzielenie się własnymi doświadczeniami i pomysłami.


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ?
Twarz myje 2 razy dziennie rano używam Eco Cosmetics, żel do mycia twarzy z zielona herbatą i liściem winorośli a wieczorem  Pharmaceris R, Puri-Rosalgin, kojący żel myjący do twarzy

2. Jaki masz typ cery ?
Ja mam skórę mieszaną w lato jest ona bardziej tłusta a w zimę sucha ;) no i niestety trądzikowa 

3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
Zdecydowanie Pharmaceris R , Puri-Rosalgin

4. Czy używasz peelingów do twarzy ?
Tak , raz w tygodniu.

5. Jaka to marka ?
Yves Rocher 

6. Jakiego kremu do twarzy używasz ?
Nie mam ulubionego , mam dużo próbek różnych kremów i starczy mi tego na długo więc jak na razie nie kupuje kremów pełnowymiarowych szukam tego idealnego ;p

7. Czy masz piegi ?
Nie :)

8. Używasz kremu pod oczy ?
Nie, używam żelu pod oczy 

9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem ?
Nadal niestety mam 

10.Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych ?
Nie ...

11. Jakiego podkładu używasz ?
Astor Anti - Shine Make Up

12. Co z korektorem ?
Zawsze nakładam pod oczy ;) 

13.W jakiej tonacji jest twoja skóra ?
Moja skóra dobrze wygląda i w kosmetykach wpadających w róż i w żółć :P

14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach ?
Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o jakieś specjalne okazje ;)

15. Czy wiesz, że maskary powinno się wymieniać co 3 miesiące ?
Ja swoją wymieniam zawsze po 5 miesiącach i nie widzę w tym większego problemu ;)

16. Jakiej maskary teraz używasz ?
Kurde dużo ich jest nie używam jednej a raczej testuje wiele ;)

17. Sephora czy MAC ?
Jeśli chodzi o sklep to u mnie zdecydowanie wygrywa MAC , ale jeśli o dostępne marki to w SEPHORA są moje perełki :P

18.Masz kartę pro do MACa ?
Nie , nigdy nie była mi potrzebna 

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu ?
Używam gąbeczek oraz pędzli 

20.Używasz bazy pod cienie ?
Jeśli je nakładam to oczywiście zawsze !

21. Używasz bazy pod makijaż ?
OCZYWIŚCIE !

22.Ulubiony kolor cieni do powiek ?
uwielbiam w zimę raczej neutralny makijaż wiec stawiam na brązy , beże , biele i odcienie szarości. Natomiast wiosną i latem stawiam na kolor na moich powiekach :) 

23. kredka do oczy czy eyeliner w płynie ?
Ostatnio stawiam na kredkę do oczu , ale jakoś rzadko mam kreskę na oku ;)

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nigdy , czasami maskarę włożyłam sobie do oka ;p

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach ?
Jeśli ktoś umie je aplikować to jak najbardziej , ja sama mam kilka w swojej kolekcji i jestem zadowolona będą w sam raz na tegorocznego sylwestra ;)

26. Używasz kosmetyków mineralnych ?
Miałam z nimi styczność ale jakoś nie przypadły mi do gustu ;)

27. Ulubiona szminka ?
Stawiam na jasne kolory ale na święta i sylwestra zaszaleje i będzie do MAC - russian red :)

28. Ulubiony błyszczyk ?
Lancome Beige Ballerine 383 ( nie wiem jaka to była kolekcja ) ładny jasny odcień :)

29. Ulubiony róż ?
Benefit - Rockateur 

30. Kupujesz kosmetyki na Ebay/Allegro ?
Zdarza mi się ale już teraz bardzo rzadko gdyż parę razy nacięłam się na podróbki ;/

31. Lubisz kosmetyki z drogerii ?
Tak jak najbardziej !

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach ?
NIEEE !

33. Czy zdarza ci się niezdarnie nakładać makijaż ?
Tak gdy szybko maluje się w szkole to owszem zdarzają mi się wpadki , ale jak już nakładam makijaż na siebie to zdecydowanie dbam o to żeby estetycznie wyglądał 

34. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu ?
Jeśli mi się uda to może w przyszłym roku zapiszę się do Maxineczki ;)

35. Zbrodnia w makijażu której nie możesz przeżyć ?
Jest ich całe mnóstwo , za ciemny podkład odcinający się od reszty twarzy , nie udolne stosowanie różu i bronzera a raczej walenie dużej ilości na twarz, nie wygląda to estetycznie najważniejszy świeży makijaż a nie kilo pudrów ;)

36. Lubisz kolorowe makijaże ?
Tak bardzo mi się podobają ;)

37. Która gwiazda według ciebie ma zawsze świetny makijaż ?
Nie wiem jakoś nie wzoruje się na gwiazdach i nie przeglądam zdjęć tego typu ;)

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu co to by było ?
Nie wiem jeśli miałabym wybrać jeden to poważnie bym się zastanowiła ale chyba podkład ale jak by już były dwa to dorzuciłabym maskarę ;)

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu ?
Tak bardzo często zdarza mi się wyjść z domu bez makijażu :)

40. Czy sądzisz że wyglądasz dobrze bez makijażu ?
Tak , nie uważam że bez makijażu wyglądam tragicznie da się zdzierżyć ;p 

Serdecznie zapraszam do zrobienia tego TAG-u :)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz