piątek, 31 stycznia 2014

Absolute Nude Eyeshadow Palette

Moja mama postanowiła że ona chce dzisiaj porobić kilka zdjęć na bloga ; P Więc gdy tylko dostała aparat w swoje ręce zaczeła szaleć , hahaha : D no ale dzisiaj nie o tym tylko o paletce z Catrice - Absolute Nude Eyeshadow Palette . Mało kiedy nakładam na powieki jakiś cień , stawiam na szybki makijaż wiec na całą powiekę nakładam cień w kremie w jakimś cielistym odcieniu i wychodzę z domu ;). Gdy jakiś czas teamu wpadła mi w ręcę ta paletka stwierdziłam że może spróbuje i tak o to wylądowała u mnie na półce ;)


Skusiłam się na nią tylko dla tego że była tania i miała naprawdę ładnę kolorki ;)

Naprawdę ładnę kolory można nimi zrobić makijaż jak i dzienny tak i wieczorowy. W moim mieście z dostępnością jest ciężko ja swoją kupiłam gdy byłam z mama w Oleśnicy na zakupach.


cienie trzymają się do kilku godzin na powiece nawet bez bazy tylko na samym podkładzie czy korektorze ;)

ale niestety są i minusy ! ;(

jest nierówna pigmentacja jaśniejsze cienie trzymają się u mnie dobrze , ładnie się blendują. natomiast dwa ostatnie to jakaś katastrofa ;(

Bardzo się osypują co dla mnie jest problemem ;(


Generalnie paletka jest ok jak za swoje pieniądzę. Niestety nie jest to mój ideał ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz