wtorek, 14 stycznia 2014

Bioderma - Sensibio H20

Dzisiaj po długiej przerwie wróciłam do normalnego życia. W sumię myślałam że będzie gorzej : P Wczorajsza kontrola wykazała że muszę jeszcze się oszczędzać i uważać koło jakich osób jestem : )

A dzisiaj przychodzę na bloga z Płynem micelarnym z Biodermy ;) 


Ja Biodermę używam już około 2 lat. Nie używam żeli gdyż wysuszają mi skórę i zapychają mnie strasznie.

Bałam się używać Biodermy gdyż też bałam się efektu zapychania.Chodziłam za nim od dłuższego czasu , aż w końcu nie przeszłam obojętna i znalazł się w moim koszyku ;)

Do niedawna używałam też Senibio do zmywania makijażu oczu ale jakiś czas temu znalazłam swojego ulubieńca do właśnie tej czynności.

Plusy 
+ nie zapycha 
+ zmywa dobrze podkład i maijaż oka 
+ nie podrażnia 
+ nie pozostawia lepkiej warstwy 
+ zapach ledwo wyczuwalny 
+ opakowanie poręczne 
+ nie wysusza 
+ nie ma GLICERYNY !


Minusy :
- cena , nigdy nie kupiłam Biodermy w regularnej cenie zawsze kupuje na promacji i robię sobie zapasy ;)



A wy używanie płyny micelarne ? : D








2 komentarze:

  1. Póki co kupiłam ten z L'Oreala, ale jeszcze minie chwila, zanim go zacznę, więc na razie nie mogę się wypowiedzieć, jak działa i czy polubiłam, a nigdy wcześniej żadnego innego płynu micelarnego nie miałam. Jeśli jednak mi się spodoba działanie to pewnie kupię za jakiś czas też Biodermę, żeby sobie sprawdzić, czy różnią się działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Bioderme mam całe 500ml uważam, ze jest to najlepszy płyn micelarny według mnie

    OdpowiedzUsuń