sobota, 11 stycznia 2014

dior amber diamonds

Od czasu choroby mam straszne problemy ze snem , kładę sie późno i wstaje zadziwiająco rano bo od 6 już nie śpie. Nie wiem czym to jest spowodowane no ale cóż nie o tym miałam dzisiaj pisać ;)

Jak pewnie po tytule można było się spodziewać przychodzę do was z Diorem : )



Zakochałam się w tym produkcie od pierwszego wejrzenia ! ;) 


odcień Ambre Diamond to piękny złocisty odcień , przełamany brązami :P Idealnie sprawdza się do podkreślenia opalenizny latem , ale też świetnie radzi sobie jako brązer jeśli chodzi o kości policzkowe i konturowanie :) Można używać go też jako rozświetlacza : ) 

Myśle że jest to produkt wielofunkcyjny :D

Buzia po zastosowniu tego produktu jest promienna . Uzyskamy nim efekt zdrowej , świeżej cery !



Plusy !

+ pięknu efekt na buzi 
+ skóra wyglądająca na promienną i wypoczątą 
+ trwały 
+ wydajny
+ wielofunkcyjny 

Minusy ! 
- brak pedzelka 
( chodź ja i tak używałabym go tylko gdzieś poza domem )
- cena 
( na szczęście mam wspaniałego tatę ) 










4 komentarze:

  1. dla mnie paletki Diora są zbyt świecące i perłowe, niczym z bazaru szczerze powiedziawszy i chyba nigdy bym się na nie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, bardzo zacny:) Efekt przypomina mi nieco Terra Orę z Guerlain:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam świetny, niezawodny i bezpłatny sposób na bezsenność:):) Kładziesz się na plecach, ręce kładziesz wzdłuż tułowia. Zaczynasz skupiać się na rozluźnieniu mięśni łydek. Najpierw mocno je napnij a potem staraj się je rozluźniać. Nie jest to łatwe, bo jak będziesz skupiać się na jednej nodze to pojedyncze mięśnie drugiej będą znów napięte:) Idź z tym rozluźnianiem do góry tzn dalej uda itd. Zaśniesz nawet nie wiedząc kiedy to się stało:) Daj koniecznie znać jak u Ciebie się ta metoda sprawdza :) Dodałam Cie do obserwowanych i zapraszam też do siebie:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń