czwartek, 2 stycznia 2014

Korres , Lip Butter + Hity 2013 !

Po długiej nieobecności wróciłam ! Nie robiłam podsumowania roku i swoich przemyśleń gdyż nie będę pisać swoich żali i do jakich doszłam wniosków bo nie ma to większego sensu ;) Postanowienia noworocznego też nie robiłam , gdyż co roku sobie postanawiam wiele rzeczy a i tak nie potrafię odmówić sobie słodyczy : D

W tym poście postanowiłam napisać recenzję masła do ust z Korresa oraz zrobić moje hity 2013 roku ! wiem że trochę spóźnione ale szybciej nie dałam rady niestety ;(



Ja zdecydowałam się na kolor pod nazwą JASMINE. Niestety z Jaśminem nie ma to nic wspólnego. Za to pachnie pięknym karmelem !

Plusy : 

+ pojemność ( 6 g )
+ naturalny skład ) bez parabenów , silikonu )
+ wybory koloru 
+ nie lepi się ani nie skleja ust 
+ zawiera masło shea i wosk ryżowy !
+ wydajny 

Minusy :
+ dostępność 
+ cena 
+ słoiczek !





HITY 2013 ! 

Kolorówka : 
+ podkład : Astor  Anti - Shine Make Up
+ puder : Mary Kay, Sheer Mineral Pressed Powder
+ korektor pod oczy i do cery :  L'Oreal Lumi Magique Highlighting Pen , Rimmel - Stay Matte 
+ bronzer : Benefit - Hoola
+ róż : Benefit - Rockateur 
+ rozświetlacz : Benefit - Sun Beam
+ baza pod cienie : Artdeco, Eyeshadow Base
+ cienie : Paint Pot z Mac albo Color Tattoo z Maybelline 
+ kredka do oczu : NIE MAM W TYM ROKU ULUBIONEJ 
+ eyeliner : MAC, Fluidline
+ maskara : Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara
+ pomadka : Mac Viva Glam 1
+ błyszczyki : nie mam jakiegoś ulubionego w tym roku
+ lakier : NIE MAM PRAWIE W OGÓLE NIE MALOWAŁAM PAZNOKCI 

To są moje HITY kolorowe :) 



6 komentarzy:

  1. To masło widzę pierwszy raz, ja bardzo lubię masełka Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Masełkami Nivea też miałam styczność jednak zawsze u mnie na pierwszym miejscu będzie carmex czy tisane ;p ;)

      pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie naturalny skład przemawia za tym, by się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście polecam , niestety ciężko z jego dostępnością co przemawia za tym że nie wrócę do niego ponownie ;(

      Usuń
  3. Kolorek uroczy, ale nie dla mnie bo bym wyglądała jak zombie :)

    OdpowiedzUsuń