piątek, 17 stycznia 2014

Macadamia Deep Repair Masque

Weekend zaczął mi się fantastycznie ale chyba resztę spędze na nauce ! ;( a dzisiaj stwierdziłam że jeszcze chyba nigdy nie pisałam tutaj o moich włosach. Ja włosy mam zdrowę staram się o nie dbać , problemu z rozdwajaniem się nigdy nie miałam niestety po jednym dniu moje włosy są lekko tłustę i muszę się ratować myciem ich codziennie. Nie jest to dobre dla nich ale chyba już się do tego przyzwyczaiły : P



Kupiłam tą maskę po przeczytaniu kilku pochlebnych recenzji na blogu u innych dziewczyn i muszę przyznać nie zawiodłam się w ogóle !

Konsystencja jest zbita [ niestety mój aparat sprzelił focha ] kosmetyk co najważniejsze nie spływa z włosów więc nie marnujemy go. Na moje włosy do biustu starcza mi naprawdę niewiele tego produktu aby pokryć nią całe włosy. 

Zapach kojarzy mi się z jakimś miłym wspomnieniem w życiu nistety nie potrafię przypomnieć sobie jakim :(

Kosmetyk przeznaczony jest do włosów bardzo zniszczonych ja nie dokońca mam takie włosy ale u mnie sprawdza się super ! Kosmetyk jest bardzo wydajny , ja swoje opakowanie kupiłam jakieś 6 miesięcy temu i jestem prawie w połowie ! Nie polecam nakładać do codziennego użytku gdyż potrafi obciążyć włosy !


Znacie jakieś maski,albo odżywki do włósów przetłuszczających ?







2 komentarze:

  1. Ciekawa maska nigdy o niej nie czytałam, szkoda, że obciąża ale ja masek używam maksymalnie raz w tygodniu więc powinna być idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś go wypróbować koniecznie ;)?

    OdpowiedzUsuń