sobota, 11 stycznia 2014

Mary Kay, Sheer Mineral Pressed Powder

Dzisiaj niedziela a ja znowu nie mogę spać , ale dziękuje za radę pod ostatnim postem bardzo mi się dobrze zasypiało :) 

Nie przedłużając wstępu powiem z czym dzisiaj mam zamiar do was przyjść i o czym napisać : D

Mary Kay - Sheer Mineral Pressed Powder


Jak dla mnie jeden z lepszych pudrów jakie miałam : ) Ja zakupiłam w odcieniu IVORY jak można zobaczyć na zdjęciu ;d 

Kolor pięknie współpracuje ze skórą , po czasie nie ciemnieje co też dla niego na +. Kolejny plus za dobre matowanie twarzy + . Ale nie daje efektu maski na twarzy co też jest bardzo ważne :D 

Po paru godzinach zaczynam się błyszczeć z strefię T , ale na szczęście nie jest to taki typowy olej na skórzę a raczej takie subtelne rozświetlenie : D 

Ja swój zakupiłam na allego za około 40 zł nie opłacało mi się przepłacać : ) gdyż swojej ceny on nie jest wart :D



2 komentarze:

  1. za efekt matowienia byłabym skłonna go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam. Ale wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń