środa, 26 lutego 2014

Upadli - Lauren Kate

Dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o książcę którą przeczytałam już dość dawno ale z recenzją czekałam do tej pory gdyż chciałam skończyć wszystkie części tej sagi :) a mowa tutaj o Upadli - Lauren Kate .


Wypożyczyłam tą ksiażkę w bibliotecę. Jakoś na pajałam do niej zachwytem po przeczytaniu krótkiego opisu z tyłu wziełam ją na szybkie przeczytanie w czasie jak dobrze pamiętam końcówki świąt !

Podchodziłam do tej książki z wielkim dystansem.Przeważnie gdy jakaś książka zostaje wpisana w moją listę do przeczytania zapoznaje się z recenzjami na blogach czy opinianiami innych. 

Ta książka wciąga już od pierwszych stron! Dla jednych wątek w tej książce może być trochę oklepany i pospolity lecz została opisana w bardzo fajny sposób.W tej książce również spodobało mi się to że chłopak nie zabiega zbytnio o względy dziewczyny która jest mu przeznaczona. Unika ją jak tylko się da. 

Drugim plusem tej książki są zdecydowanie bohaterowie.Główną bohaterką jest Luce , bardzo przyjemna postać którą dażyłam sympatią. Nie należała do bohaterów idealnych ale nie była dziewczyną którą trzeba było na okrągło ratować z opresji. 
Daniel to dość skryty chłopak.Zimny roztaczał wokół siebie ciemną aurę.Zdażał się chamski i arogancki, jednak po przeczytaniu moge naprawdę z czystym sercem powiedzieć że okazał sie zupełniem innym typem niż na początku się to wydawało ;)
Cam dla mnie postać o której tak naprawdę nie mogę mieć ani złego ani dobrego zdania. 

W książce ukazuje się wizja dwóch odmiennych charakterów starających się ochronić tą samą dziewczynę. Z jednej strony - dobry i uczciwy chłopak a z drugiej ciema postać [ do końca nie wiadomo który jest tak naprawdę który ] 

Po przeczytaniu książki od razu weszłam w interent i postanowiłam zamówić sobie kolejne 3 tomy tej sagii byłam ciekawa jak zakończy się walka o Luce . Po przeczytaniu tej owej książki widać że przeznaczenie to nie taka super sprawa ;)

2 komentarze:

  1. Czytałam tę książkę dość dawno, ale pamiętam, że również mi się podobała :) Jakoś nie mam czasu na pozostałe części, może kiedyś w końcu się za nie zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zaprazam :))mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń