środa, 19 marca 2014

Diabeł ubiera się u Prady - Weisberger Lauren

Tytuł : Diabeł ubiera się u Prady
Tytuł oryginalny : The devil wears Prada
Autor : Weisberger Lauren
Wydawnictwo : Albatros Wydawnictwo
Ilość Stron : 448

 "Andrea Sachs, dziewczyna z małego miasteczka, poszukuje w Nowym Jorku pracy w branży dziennikarskiej. Nieoczekiwanie zdobywa posadę asystentki u Mirandy Priestly, wpływowej redaktor naczelnej miesięcznika Runway. Szybko przekonuje się, że Miranda to klasyczny szef "z piekła rodem"...  






Nie przemawia do mnie ta książka ! 
Sięgnęłam po tą książkę jako coś lekkiego na wieczór zawsze. Ale naprawdę bardzo nie miłym zaskoczeniem było dla mnie to jak ta książka potrafiła mnie zanudzić ! Gdy już ją skończyłam nie potrafiłam zebrać myśli i pomyśleć o czym ta książka tak naprawdę była...
Niestety to jedna z tych książek którę naprawdę bardziej wolę w wersji filmu ... !

Andrea Sachs to dziewczyna która nigdy nie interesowala się modą był to dla niej świat zagadek i ciągłych trudności , nigdy nie zwracała uwagi na to co ma na sobie ani czy to wszystko w jakimś stopniu do siebie pasuje ... Gdy po długim szukaniu pracy znajduje ją okazuje się że to co było dla niej dotychczas tak mało ważne musi stać na pierwszym miejscu , dostała bowiem pracę asystentki samej Mirandy Priestly redaktor naczelnej Runway. Niestety okazuje się że nie ma normalnej szefowej a raczej jak ją opisują szefową z piekła rodem !

Książka ma banalną fabułe nie potrafiłam dojść do końca , po raz pierwszy tak bardzo męczyłam się z jakąś książką ! 


1 komentarz:

  1. Czytałam ją już jakiś czas temu, ale byłam zadowolona i przeczytałam do końca. Taka zwykła dobra książka na wieczór, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń