czwartek, 20 marca 2014

Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa

Tytuł : Opowieści z Narnii : Lew , czarownica i stara szafa 
Autor :  C.S Lewis 
Wydawnictwo : Media Rodzina
Liczba Stron : 182 


Nieznany świat czeka za drzwiami - trzeba je tylko otworzyć. Narnia - skuta wiecznym mrozem kraina, która czeka na wyzwolenie. Czworo śmiałków wchodzi przez drzwi szafy do Narnii, świata zniewolonego mocą Białej Czarownicy. I gdy prawie nie ma już nadziei, powrót Wielkiego Lwa Aslana staje się zwiastunem zmian - ale nie za darmo..." 









Książkę przeczytałam dwa razy. Pierwszy raz gdy byłam młodsza a teraz sięgnęłam po nią gdyż mam z nią miłe skojarzenia. W książcę poznajemy czwórkę rodzeństwa którzy w magiczny sposób trafiają to krainy zwanej Narnią !

Przejście między światami dzieje się w tytułowej " starej szafie ". Łucja jako pierwsza odkrywa to tajemnicze a zarazem magiczne mijesce. Gdy już cała czwórka rodzeństwa znajduje się w Narnii jedno z nich Edmund niestety zaufał nie do końca tej osobie której powinien w ten oto sposób zsyła na siebie jak i rodzeństwo ogromne problemy. 

Książkę czytało mi się dobrze taka chwila wytchniena po cięzkim dniu , książka ma naprawdę fajną i ciekawą fabułe , napisana jest prostym językiem i myślę że zrozumiałym dla każdego . Polecam ją nie tylko dziecią ale i dorosłym bo myślę że naprawdę warto ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz