sobota, 15 marca 2014

Wyznanie Crossa - Sylvia Day

Tytuł : " Wyznanie Crossa "
Tytuł oryginalny : " Entwined with You "
Autor : Sylvia Day 
Wydawnictwo : Wielka Litera 
Liczba stron : 416

Gideon Cross. Na samo wspomnienie jego imienia moje ciało ogarniała fala tęsknoty i pożądania. Od chwili gdy go zobaczyłam - pięknego, mrocznego, wręcz niebezpiecznego mężczyznę, poczułam nieodparte przyciąganie. Jakbym odnalazła drugą połowę samej siebie. Potrzebowałam go jak bicia własnego serca. A on zaryzykował dla mnie wszystko. Nawet jeżeli to miałoby go zniszczyć... "




" Wyznanie Crossa " to trzecia część słynnej serii o Crossie. Jak się okazało autorka nie chce jeszcze kończyć tej serii i zaplanowała jeszcze kolejne części ;) 

W tej częście Cross i Eva są zmuszeni do ukrywania swojego związki i swojej miłości. Bronią swoją miłość nie tylko przed czającymi się dziennikarzami ale i przed rodziną i najbliższymi. ta sytuacje jest w dużej części powiązana z wątkiem kryminalnym odpisanym w poprzedniej części ! Para zaczyna lepiej się dogadywać , a Gideon postanawia przeprowadzić się bliżej swojej wybranki aby więcej czasu mogli razem spedzać oraz żeby mógł obronić ją w każdej sytuacji. 

Autorka postanowiła rozbudować również książkową historię pozostałych bohaterów.Cieszę się że trójkąt miłosny Tatiana-Cary-Trey został bardziej rozwinięty Pojawiają się kolejne zagadki na ktorych wyjaśnienie trzeba poczekać do kolejnej części ...

Ksiażka momentami przypominała mi bajkę dla dorosłych. Za dużo przesłodzonych momentów. Więc jeśli lubicie takie " bajeczki " to właśnie ta wam się spodoba ! 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz