środa, 12 marca 2014

Żar Nocy - Sylvia Day


Czytałam już kilka książek tej autorki ale nigdy nie zdziwiłam się tak bardzo czytając już pierwszy rozdział. Biorąc tą książkę do ręki byłam przekonana że będzie ona podobna do tych które już czytałam a tu proszę zdziwiłam się i to bardzo !

Dopiero po czasie zrozumiałam że dramatyczna scena z kapitanem Connorem była wręcz niezbedna do przedstawienia misji przez którą trafił do świata żywych !

Pewnie wiele z was zastanawia się gdzie ta namiętność i erotyka w książce. A no ja znalazłam ją już w kolejnym rozdziale , gdzie pięknie zbudowane męskie ciało trafia do domu Lyssy i Crossa. Jak można wnioskować po tytule ksiażki nie muszę chyba mówic jak namiętne byly sceny z życia naszych bohaterów. Nie jedna kobieta napewno chciałaby przeżyć tyle ile Stacey ( opiekowała się domem pod nieobecność gospodarzy ) 

Książkę przeczytałam naprawdę bardzo szybko bo zajeła mi nie całe 2 godziny. Lektura okazała się bardzo lekka , i co najważniejsze pobudzała wyoraźnie !
Nie czytałam pierwszej części ale muszę podkreślić że w niczym to nie przeszkadza .

Nie będę wiele zdradzać z fabuły książki ale muszę naprawdę zachęcić was do przeczytania gdyż naprawdę warto ! 

ZA KSIĄŻKĘ NAPRAWDĘ BARDZO DZIĘKUJE PANI DARII KTÓRA TO NAPISAŁA DO MNIE Z PYTANIEM CZY NIE CHCIAŁABYM WŁAŚNIE TEJ KSIĄŻKI ZRECENZOWAĆ ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz