piątek, 16 maja 2014

BingoSPA Serum czekoladowo - morelowe do ciała

Dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o Serum czekoladowo - morelowym z BingoSPA. To co od razu pomyślałam że producent chyba się pomylił to " Serum " ma konsystencje masełka i mogę powiedzieć że pobił u mnie Body Shop ale tylko troszkę ;)


Co mogę mu zarzucić to okropny chemiczny zapach , bardzo słodki to tego no mi niestety nie odpowiada . 

Opakowanie tradycyjne dla BingoSPA plastikowe mało estetyczne 


Konsystencja zbita ale szybko sie wchłania i bardzo przyjemnie aplikuje. Ja używam go tylko na nogi gdyż zapach na innych częściach ciała bardzo mi przeszkadza . 
Przyjemnie nawilża i efekt zostaje na długo . 




3 komentarze:

  1. Napewno bardzo ładnie pachnie ;d
    zapraszam do mnie , moze wspolna obserwacja?? daj znac u mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. zaskoczylo mnie w Twojej opini,ze ma okropny zapach, ciekawe czy mi by sie spodobal, bo uwielbiam takie polaczenia zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak zapach jest bardzo słodki to na pewno bym się nie polubiła z tym serum ;-) Jestem zapachowym freakiem i trudno mi dogodzić w tej kwestii ;-)

    OdpowiedzUsuń