czwartek, 15 maja 2014

Mgiełki z Avon

Postanowiłam napisać dzisiaj recenzje mgiełek z Avonu , przez moje ręce przewineło się ich naprawdę sporo więc myśle że to będzie fajne podsumowanie co o nich myślę. 

Aktualnie posiadam 6 zapachów tych mgiełek :
- Arbuz 
- Truskawka 
- Brzoskwinia 
- Malina 
- Morela 
- Wanillia 



Wszystkie zapachy są super , idealne na nadchodzące lato . Bardzo odświeżające świeże i owocowe zapachy . Chłodzą nasze ciało , niestety krótko się utrzymują na naszej skórze ale nie są też drogię więc nie szkoda psikać się nimi częściej . 

Bardzo zgrabna buteleczka poręczna idealna do torebki . Atomizer nie zacina się ;)




Ps . Wiem że dawno mnie nie było niestety moje złe samopoczucie mi na to nie pozwalało ;)






2 komentarze:

  1. Miałam jedną jedyną i nigdy więcej. Śmierdziała na kilometr alkoholem bardziej niż niejeden wytrawny degustator pod sklepem. Wspominam ją strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś byłam nastawiona sceptycznie , ale odważyłam się po jakimś czasie znowu kupić i moje wrażenie jest już pozytywne ;)

      Usuń