piątek, 23 maja 2014

Zakupy ;)

Jakiś czas temu zakupiłam sobie kilka kosmetyków , większość dorwałam na promocjach część zakupiłam nie dawno i teraz mogę wam je pokazać jak się prezentuje i może napisze kilka zdań o tych które już zdążyłam po używać , takie moje pierwsze wrażenie ;)

1. Bourjois Healthy Mix Concealer odcień : 52 Medium


Na razie mogę powiedzieć tylko tyle że nie zakrywa moich cieni pod oczami czego od niego oczekiwałam ale ładnie nawilża okolice oczu ;) 

2. Bourjois Healthy Mix Serum Gel : odcień 51 Light Vanilla


Już teraz moge powiedzieć że podkład ma super konsystencje , nie ciemnieje i długo się utrzymuje . 

3. Calvin Klein Tempting Glance : 119 Chanterelle , 102 moonstone, 127 horizon , 124 myrrh 





Cienie kupiłam niedawno przez internet . Cienie mają ładną pigmentacje niestety nawet na bazie nie trzymają się za długo a szkoda bo pokładałam w nich nadzieje ;(

4. Maybelline Eyeliner Colossal Kajal 


Jak widać jeszcze nie otwarty ;)

5. Rimmel Match Perfection Foundation : odcień 101 Classic Ivory


Kupiłam go z myślą na lato do opalonej skóry , teraz jest odrobinę za ciemny ;)

6. Bourjois Volume Clubbing Mascara Ultra Black 


Super pogrubia , podkręca i zagęszcza moje liche rzęsy ;)


Miałyście jakiś z tych produktów jeśli tak napiszcie co o nich sądzicie ;)








3 komentarze:

  1. teraz tylko pozostało mi życzyć owocnego stosowania produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic jeszcze z Twoich zakupów jeszcze nie miałam, ale kusi mnie ten podkład z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń