wtorek, 17 czerwca 2014

Catrice, Sun Glow, Shimmering Bronzing Powder

Dzisiaj przychodzę do was z bronzerem firmy Catrice. Gdy nadeszły cieplejsze dni postanowiłam że na mojej twrazy musi być więcej rozświetlenia promiennej skóry a jak najmniej makijażu ;) Należę raczej do osób o bladej karnacji więc muszę naprawdę bardzo uważać z tego typu kosmetykami aby nie rozbić sobie krzywdy na twarzy ... ;( 


Produkt nadaje na twarzy delikatny kolor , ale od razu podkreślam że nie jest to mocny brąz. Nie ma również chamskich drobinek których nie toleruje w kosmetykach . ;)
Puder nakłada się bardzo dobrze ciężko sb zrobić nim tak zwane plamy na twarzy , mogę śmiało polecić dla osób które zaczynają przygodę z bronzerami ;)


Pod względem trwałości również mnie nie zawiódł , w upalne dni trzymal się naprawdę cały dzień bez poprawek ! ;)
Puder jest dość wydajny więc starczy na bardzo bardzo długo i myślę że jego cena nie jest wysoka ! ;)


Zapraszam również na mojego nowego twittera : https://twitter.com/kosmomodowo





6 komentarzy:

  1. Ja nie używam bronzerów za ciemna jestem he he

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem ciekawa jak się prezentuje na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam bronzerów, chociaż ostatnio jeden zamówiłam i czekam aż dotrze. Może wreszcie się do nich przekonam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie się zastanawiałam nad jego zakupem, ale obawiałam się świecących się drobinek czego nienawidzę w pudrach i bronzerach! Może jednak się skusze! :)

    /oniomaniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog, będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń