piątek, 13 czerwca 2014

Lakieromaniaczka

Wpadłam jak śliwka w kompot. Przyszly do mnie w przeciągu tygodnia prawie 4 wielkie paki lakierów i aż sama się sb dziwie bo mam ich pod dostatkiem , ale na szczęście nie wszystko jest dla mnie więc UFF ! ;)Lakiery powędrowały już w większej mierze do kogoś ale z racji tego że zakupy to pokaże wam wszystko :)

1. Essie - Bahama Mama !


2. Essie - Beach Bum Blu 


3. Essie - Curtain Call 


4. Essie - For The Twill Of It 


5. Essie - Guilty Pleasures


6.  Essie - Lollipop


7. Essie - Peak of Chic 


8. Catrice - 550 Marilyn & Me


9. Catrice - 870 Copper Cabana 


10.  Max Factor - 32 Cactus Green 


11. Models Own - Pink Fizz


12. Models Own - Disco Inferno


13. Orly - Blue Suede 


14. Too Fab 





















3 komentarze:

  1. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Disco Inferno oraz Blue Suede zaciekawiły mnie, chętnie zobaczę jak się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń