piątek, 6 czerwca 2014

YC zakupy

Przyszła dzisiaj do mnie ogromna paka od Yankee Candle na która czekałam długo długo bo szła do mnie aż z zagranicy :( ale w końcu sie doczekałam :) ! Dawno nie było świeczek na moim blogu więc postanowiłam pokazać wam moje nowe nabytki do kolekcji ;)

1. Cinnamon Vanilla 


Jest to Cudowny zapach kawy mrożonej ! No nie do opisania jednym słowem :) Większa recenzja pojawi sie po odpaleniu ;)

2. Margarita Time 


Cudowny letni orzeźwiający zapach , no coś pięknego ja jestem zachwycona ! Już czeka w kolejce na palenie ;)

3. On Tap 


Napewno bardzo mocny meski zapach , ale ciężko mi określić czym konkretnie pachnie , kojarzy mi się z jakimś zapachem ale nie potrafię teraz skojarzyć no chciałabym aby mój facet pachniał właśnie tym zapachem ! 















4 komentarze:

  1. jejku a już tak długi miałam odwyk od YC. muszę zamówić woski ;P pewnie pojawi się świeca.
    ps. dodaję do obserwowanych ;)

    proszę wyłącz weryfikację obrazkową. szalenie irytuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam długi odwyk od świeczek bo zapachy strasznie mnie drażniły :) Wiele świeczek czeka na osobną recenzje u mnie ale niestety muszą jeszcze poczekać ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O jaa! Aż 3 świecie? Zazdroszczę cholernie :D

    OdpowiedzUsuń