środa, 6 sierpnia 2014

Bobbi Brown, Blush - 18 Desert Pink

Witam !

Jeśli jeszcze nie wiecie na moim blogu pojawiło sie rozdanie wszystkich zainteresowanych zapraszam ! A dzisiaj na blogu kilka słów o różu z firmy Bobbi Brown.



Róż w mojej kosmetyczce znalazł się przypadkiem , dorwałam go na fajnej przecenie w douglasie :)
Jestem w posiadaniu koloru 18 Desert Pink. Który dobrała mi pani w sklepie. 


Róż na policzkach daje bardzo ładny , naturalny kolor. Jest bardzo napigmentowany wystaczy jedno pociągnięcie pędzlem po twarzy żeby uzyskać zadowalający efekt :)


Opakowanie ładnie , zgrabne i poręczne. Nie posiada lusterka i aplikatora ale w sumie dla mnie nie jest to konieczne :) 


Jedną wadą tego produktu jest to że trzeba z nim bardzo uważać żeby nie narobić sobie plam na twarzy. Łatwo jest przesadzić i uzyskać bardzo nienaturalny efekt ! 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz