czwartek, 28 sierpnia 2014

Bourjois Healthy Mix Concealer

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kolejnego produktu od firmy Bourjois a mowa będzie o Concealer Healthy Mix ;) Pisałam o nim w moich zakupach i po dłuższym stosowaniu mogę już o nim coś powiedzieć ;)




Korektor posiadam w odcieniu 52 Medium. Szukałam trochę jaśniejszego niestety nigdzie nie mogłam znaleźć. 

Produkt ma fajne poręczne opakowanie , wygodne w stosowaniu. Jest naprawdę bardzo wydajny domyślam się że to zasługa jego konsystencji. Gdyż jest ona bardzo gęsta . 


Dobrze kryje wszystkie zaczerwienienia i cienie pod oczami. Nawet ładnie pachnie co w przypadku takich produktów rzadkość. 
Produkt jest ogólno dostępny , więc nie trzeba namęczyć się aby go znaleźć. 


NIESTETY trzeba z nim uważać bo wchodzi w zmarszczki ! 





2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale dużo o nim słyszałam i do tego skrajnie różnych opinii. No cóż kto co lubi, co komu działa...
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, dodałam cię do obserwowanych i zapraszam do mnie: http://mojkacikwsieci.blogspot.com/ :)
    Ja nie używam korektorów, ale muszę się rozejrzeć za takim w zielonym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń