środa, 20 sierpnia 2014

Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation

Hej :)

Już jakiś czas temu pokazywałam wam podkład z Bourjois po dłuższym stosowaniu postanowiłam napisać wam co o nim sądze i czy u mnie się sprawdził ;)


Na początku powiem , że jest to naprawdę bardzo przyjemny podkład. Naprawdę bardzo ładnie pachnie czego w sumie nie oczekuje od podkładów. Osobiście uważam że podkład nie różni się niczym sczególnym od podstawowej wersji Healthy Mix , no może jest mniej kryjący. 

Podkład ładnie stapia się ze skórą i daje naprawdę bardzo naturalny efekt , moja skóra ma skłonności do zapychania czego w tym produkcie nie zauważyłam ;)

Na mojej cerze podkład utrzymuje się do 4-5 godzin. 

Ja posiadam odcień 51 Light Vanilla 





8 komentarzy:

  1. MAM TEN PODKŁAD TYLE ŻE NIE W WERSJI ŻELOWEJ I BARDZO GO LUBIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim sporo dobrego, może się skuszę przy promocji rosmannowsskiej, bo jak na razie zostaję przy moim ukochanym podkładzie z Revlon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim sporo dobrego, może się skuszę przy promocji rosmannowsskiej, bo jak na razie zostaję przy moim ukochanym podkładzie z Revlon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie używałam, ale z chęcią go kupię :*
    + Obserwuję
    Wpadnij do mnie i zostaw komentarz, dodaj do obserwowanych
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go jeszcze, ale myślę, że jak skończy się mój krem CC z Bourjois to spróbuję healthy mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam na prmocji a w regularnej cenie kosztuje jakieś 40 pare złotych

      Usuń
  7. Ciekawy blog
    :) co powiesz na wsólna obserwacje odp u mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń