piątek, 22 sierpnia 2014

Clarins - Double Serum

Serum trafiło w moje ręce dosłowie przez przypadek , sama pewnie nigdy bym go nie kupiła a napewno nie teraz gdyż mało kiedy używam tego typu produkty. Zawsze stawiam na kremy do twarzy ;)


Serum używałam zawsze na noc. Gdy potrzebowałam nawilżenia mojej skóry. 
Serum ładnie sie wchłania nie pozostawia tłustej warstwy a naprawdę bardzo dobrze nawilża. Na naprawdę bardzo przyjemny zapach ;)


Moja skóra ma tendencje do zapychania , ten produkt nigdy mnie nie zapchał ani nie podrażnił. Skóra po nałożeniu serum delikatnie nam się rozjaśnia ,jest naprawdę bardzo miękka i odżywiona ! 



Używam tego produktu już naprawdę dobre 2 miesiące i musze powiedzieć że moja skóra jest naprawdę inna. Koloryt jest wyrónany nie mam juz przebarwień na twarzy , skóra jest miękka i nie przesusza się aż tak bardzo jak kiedyś. Zauważyłam również że coraz mnie wyprysków pojawia się na mojej skórze ;)

Serum jest Anti - Age ale to w zupełności mi nie przeszkadza , stosuje go w celu nawilżenia i odżywienia mojej skóry , jak tylko skończe tą buteleczkę to zrobie sobie przerwe aby nie przesadzić ze stosowaniem ;)












4 komentarze:

  1. Bardzo cenię kosmetyki Clarins ; ) Już od dawna myślę o zakupie Double Serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napewno zakupie kolejne ale na razie zrobie sobie przerwe ;)

      Usuń
  2. czytałam już tyle dobrego o tym kosmetyku, że chyba skuszę się w końcu na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ten kosmetyk jest świetny ;*

    Zapraszam również do siebie, Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad :) Bym była bardzo szczęśliwa ;*
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń