wtorek, 26 sierpnia 2014

Macadamia - Healing Oil Spray

Hej ;)

Przypominam że na moim blogu trwa jeszcze rozdanie kto jeszcze nie widział zapraszam serdecznie ! ;) http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-rozdanie.html
a dzisiaj przychodzę z produktem do włosów ;) Mowa tutaj o Lekkiej kuracji do włosów od Macadamia !


Ten produkt polecił mi mój fryzjer , od razu się z nim polubiłam ;) 
Bardzo dobrze nawilża moja suche końcówki , włosy po nim są błyszczące , miekkie i sypkie. 
Nie obciąża mi włósów czego bałam się najbardziej !


Wygodne opakowanie z atomizerem , który nie wypuszcza za dużo produktu ! 
Produkt naprawdę bardzo wydajny używam go już pól roku a mam go jeszcze naprawdę dużo ;)


Nie znam się na składzie ale wydaje mi się bardzo dobry ;) przynajmniej tak twierdzi mój fryzjer.


Jedynym minusem tego produktu jest niestety cena ;(










4 komentarze:

  1. Szkoda, że te produkty są dosyć drogie. Ale skoro mają taką wydajność to czemu by się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu co dobre musi być drogie, haha? :)

    OdpowiedzUsuń