piątek, 29 sierpnia 2014

Max Factor Facefinity 3 w 1

Hej ;)

Dzisiaj postanowiłam napisać już też długo wyczekiwaną recenzje a mianowicie kolejny godny polecenia podkład w mojej kolekcji.


Do kupna tego podkładu zachęciła mnie pomocja w rossmanie. Podkład jest matujący wiec nie do każdej cery będzie dobry , warto mieć to na uwadze przy kupnie ;) 

Podkład na twarzy nie robi efektu maski za to naprawdę ładnie wygląda i daje naturalny efekt. 


Podkłąd na twarzy wytrzymuje mi nawet do 8 godzin bez przypudrowania , nie ściera się z twarzy co dla mnie jest bardzo ważne jeśli chodzi o podkłądy. 
Można stopniować krycie wiec kolejny plus ! 


Minusem tego produktu jest mała gama kolorystyczna wiec nie każdy znajdzie odcień dla siebie , ja swój posiadam w kolrze GOLDEN nr. 75 

Po nałożeniu na twarz delikatnie ciemnieje wiec to tez trzeba mieć na uwadze . 
Niestety jak na drogeryjny podkład to jest dość drogi ;(


Myśle że ten podkład sprawdzi się u nastolatek , które potrzebują dobrego krycia do cery trądzikowej. 







2 komentarze:

  1. Jak matujący do w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze jak mnie wkurzają podkłady,które ciemnieją.
    Pozdrawiam EMm

    OdpowiedzUsuń