czwartek, 21 sierpnia 2014

Po co warto udać się do Hebe ? ;)

Hej widziałyście już nowe oferty promocyjne drogerii Hebe ? Mi osobiście kilka z nich przypadła do gustu i jak tylko będę w pobliżu to na pewno wejdę i zobaczę :) a tutaj podzielę się z wami kilkoma z nich ;)

Oferta ważna jeszcze tylko 10 dni więc trzeba korzystać puki można ! ;)


Osobiście jeszcze nigdy nie miałam konatktu z tymi CC Stickami z Max Factora ale jestem ciekawa jak to działa ;)


Lubię markę Bourjois wiec na pewno zobacze co jeszcze mają ciekawego ;)


Słyszałam o tej maskarze wiele dobrego kto wie może już niedługo się pojawi na moim blogu ;)


Ten podkład sprawdził się u mnie naprawdę dobrze wiec kupie kolejne opakowanie ;)


Musze zobaczyć jakie Color Tatoo będzie dostępne jeszcze u mnie w drogerii ;)


Kosmetyki do higienny intymnej to coś co każda z nas powinna mieć u siebie w domu ;)


adidas ma piękne zapachy dezedorantów ;) musze je powąchać ;)


a wam przypadło coś do gustu ? :) 







5 komentarzy:

  1. Promocja na Maybelline wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro się akurat wybieram :*
    *Wpadnij na moje rozdanie, a na pewno nie pożałujesz, bo do wygrania szczotka Tangle Teezer :*
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkłady All Day Flawless z Max Factora i ColorStay z Revlonu to moi ulubieńcy. Na razie mam oba, więc z zakupem kolejnych opakowań poczekam do następnej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam Hebe u siebie :(

    OdpowiedzUsuń