czwartek, 14 sierpnia 2014

Prezenty ;)

Z racji tego że stałam się szczęśliwą posiadaczką kilkunastu rzeczy które dostałam w prezencie postanowiłam wam je pokazać a za jakiś czas po większym stosowaniu napisać kilka słów i powiedzieć jak się sprawdziły u mnie ;)


1. Z serii Kelly Osbourne - Szminka w odcieniu Dodgy Girl 


2. Szminka w odcieniu Exclusive Event


3. Benefit - Push-up Liner 


4.  Dior Addict Gloss - 643 Diablotine


5. Guerlain Rogue Automatique - 164 Chamade


6.  L'oreal volume million lashes so couture


7.  Max Factor Clump Defy Mascara 


8. Shiseido shimmering cream eye color - PK214


oraz troche świeczek Bath & Body Works






Testował ktoś ? Może ma jakieś swoje zdanie ? Chętnie poczytam :)








8 komentarzy:

  1. jeśli dostałaś to od tych firm to jestem mega zazdrosna! :D
    bardzo chciałabym coś z maca ale na razie nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza pomadaka cudowna! i te swieczki muszą cudnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochalam sie w tej szmince od MACa <3 :-)
    Ostatnio mam faze na kolorowe szminki, a jest to dla mnie kompletna odmiana, bo zawsze uwielbialam usta w kolorze NUDE... :-) Ale lato to idealny czas na soczyste kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się ten liner benefit :) Zawsze używam takiego w żelu ale ten jednak mnie bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka w odcieniu Dodgy Girl prześliczna <3
    A świeczki są cudowne za sam wygląd :)
    Ps. Gratuluje takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń