poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Przegląd moich kosmetyków z Avon ! cz.1

Dzisiaj przedstawie wam moje kosmetyki które posiadam z Avon , również które użya moja mama bo ona również od czasu do czasu coś sobie zamówi z tej firmy kosmetycznej . Jest kilka perełek ale są i buble :( niestety ....     

Zapraszam :)

1. Szybkodziałający żel myjący przeciw wypryskom


Dla mnie ten żel zupełnie nic nie robi , a wręcz szkodzi :( zamiast pomóc mojej cerze on pogorszył jeszcze sprawę ... WIĘC 3x NIEEE !

2. Balsam do ciała " Soczysty Arbuz " 


Balsamy z serii Naturals nie są nawilżające hmm są ale nie takiego nawilżenia oczekuje od balsamów do ciała ... ładnie pachnie i odświeża w te upalne dni , smaruje sie nim teraz bo wiem ze na zimę nie będzie dobry a chce go wykończyć :)

3. Nawilżający krem do twarzy Brzoskwinia i Kwiat Bawełny


Moja skóra jest wymagająca . Mam cerę mieszaną ze skłonnościami w kierunku suchej. Wiec krem do twarzy jest dla mnie niezbędny. Ten zamówiłam z myślą o nocy daje radę ale czy nawilża ? rano po przebudzeniu mam " niby " film nawilżenia ale nie długo .... ;( 

4.  Różany krem do twarzy 


Ten krem już jest o wiele lepszy , gdyby jeszcze nie ten różany zapach to mógłby być naprawdę jednym z godnych polecenia . Ja wiecej do niego nie wróce gdyż nie lubię zapachu róży w kosmetykach :( Ale co do kremu ma naprawdę super konstystencje sprawdzi się na dzień jak i na noc ja osobiście preferuje go na dzień zaraz po przebudzeniu gdy wiem że nie muszę nigdzie szybko wyjsc gdyż wchłania się dość długo. Na noc sprawdza się super ! Robi to co ma robić :)

5. Oczyszczający żel i tonik 2w1 



Niemiłosiernie ciesze się że go dostałam w prezencie bo jeśli kupiłabym go sobie sama to chyba bym się załamała ! Nic nie robi konsystencja to ani żelu ani toniku sama nie wiem do czego to wykorzystać bo napewno nie do mojej twarzy !

6. Oczyszczająca maseczka do twarzy " Drzewo herbaciane i ogórek " 


Lubię tą maseczkę ... w ogóle kocham maseczki pod każdą postacią ! Ta ma być oczyszczająca i jest ładnie nam oczyszcza twarz dobrze radzi sobie również z wągrami ( moja zmora ) zasycha równomiernie i łatwo się ściąga ! 

7. Odświeżający peeling do ciała 


Serie planet spa uważam za bardzo dobrą. Peeling ładnie pachnie tak świeżo , drobinki są idealne co naprawdę ciężko się zdaża bo albo drobinki są zbyt duże albo znowu zbyt małe ;(
bardzo wydajny i nie drogi jak na naprawdę dobry produkt ;)

8. Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką  


Wracam do tej maseczki naprawdę często , gdy tylko mi się kończy zamawiam kolejną ... Fajnie nawilża , a przy okazji super chłodzi naszą twarz. Ma naprawdę bardzo ładny zapach , mnie osobiście nie zapycha. 

9. Balsam do ciała Spotlight 


Uwielbiam jego zapach , naprawdę bardzo intensywny i trwały ! Nie wysusza naszej skóry jak to robią zapachowe balsamy a wręcz trochę ją nawilża , idealny na wieczór gdyż ma w sobie drobne srebne drobinki.

10 . Balsam do ciała Instinct 


Balsam pachnie tak samo jak woda perfumowana o tej samej nazwie , jest oczywiście nieco delikatniejszy. Zapach naprawdę śliczny ! Konsystencja wodnista bardzo lekka. Zapach długo się utrzymuje. 

11. Mgiełka do ciała Mystique 


Mgiełka fajna ma naprawdę super zapach , można używać ją w te ciepłe dni gdyż nie jest dusząca ... Nie wyczuwam w niej alkoholu co często się zdaża w przypadku mgiełek z Avonu .

12. Mgiełka Perceive


Jest to mgiełka o nucie zapchowej perfum Perceive. Fajna lekka i ma naprawdę przyjemny zapach. Z trwałością tutaj bywa również na mnie utrzymuje sie średnio za to na mojej mamie czuć ja naprawdę dobrych kilka godzin. 

13. Woda toaletowa Hawaiian Shores


Przyjemny kwiatowy zapach , super sprawdza się na lato. Nie polecam go osobą które lubią słodkie zapachy bo tutaj tego nie znajdziecie. Perfum ma ładne opakowanie , coś innego od tych wszystkich perfum z Avonu. Zapach bardzo wydajny utrzymuje sie naprawdę długo na skórze.

14. Woda toaletowa Perceive Dew 


Wersja słabsza od podstawowej wersji. Świeży lekki zapach . Myśle że będzie pasował każdej kobiecie ! 



Na razie to na tyle jeśli chodzi o moją pielęgnacje oraz zapachy z Avonu wiecej nie posiadam w domu jak tylko coś sie pojawi będę informować na bierząco. Jeśli zainteresował was bardziej jakiś produkt to chętnie napisze o nim kilka słów więcej , za jakiś czas napisze również o mojej kolorówce z avonu . 






















2 komentarze:

  1. Mam perfumy perceive takie jak twoja mgielka. SA cudne. Uwielbiam je. Idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich avonowych kosmetyków mam tylko tą nawilżającą maseczkę ale ja jej nie lubię, nie lubię jej konsystencji i nie zachwyca działanie.

    OdpowiedzUsuń