sobota, 20 września 2014

benefit - that gal

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją bazy pod makijaż z firmy Benefit , gdybym miała oceniać ten kosmetyk po tym co obiecuje nam producent to niestety uznałabym ja za bubel i to potworny. 

Może przytoczę wam tutaj co obiecuje nam producent : " Nowość 2008 - jedwabista baza rozświetlająca twarz. Może być stosowana jedynie jako rozświetlacz, bez konieczności nakładania podkładu (daje naturalny efekt, lekko kryjący) lub wraz z fluidem. Pięknie rozświetla, długo utrzymuje się na twarzy. 
Do produkcji wykorzystano naturalne składniki wyciągu z malin i rumianku oraz extrakt z alg i słodkich migdałów "

 

Baza w żaden sposób nie jest w stanie zastąpić nam makijażu , nie zauważyłam też przedłużenia makijażu , a takie przeznaczenie jest dla baz więc i tego nie spełnia.

Jedyne co zauważyłam to że daje naturalny i subtelny efekt rozświetlenia na skórze , ładnie stapia się z cerą oraz delikatnie nawilża ale to też nie jest jakieś spektakularne :)

ma wygodne opakowanie i śliczny zapach 


 

niestety za taką cenę spodziewałam się więcej po tym produkcie :(



3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma zbyt dobrego działania. Będę omijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdziła. Nigdy nie miałam okazji jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż... Od dawna poszukuję dobrej bazy pod makijaż - tej nie miałam, ale po Twojej opinii już wiem, że się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń