poniedziałek, 8 września 2014

Guerlain Rouge Automatique

Hej ! ;)
Dzisiaj na blogu jedna z moich ulubionych ostatnio szminek a mowa tu u Guerlain Rogue Automatique ja posiadam w odcieniu 164 Chamade. A już niedługo mogę wam zdradzić że na moim blogu pojawi się ogromna paczka kosmetyków z firmy Avon. 


Uwielbiam ten kolor to taki trochę róż ale wpadajacy w czerwień. Pomadka jest śliczna , łatwa w aplikacji i bardzo kremowa. Nie wypowiem się co do wysuszenia bo ja każdą szminkę używam na coś ochronnego. 


Śliczne opakowanie które cieszy oko , bardzo poręczne i wygodne w użyciu. 


Trwałość szminki jest dla mnie zadowalająca , u mnie utrzymuje się do 5 h bez naruszenia.


Ogólnie jestem zadowolona ze szminki , przeszkadza mi w niej tylko zapach i cena ;)













2 komentarze:

  1. Kolorek ładny, 5 godzin to całkiem nieźle jak na szminkę.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń