poniedziałek, 29 września 2014

Mizon Snail Repair Blemish Balm SPF32PA

Hej ! 

Znowu długo mnie nie było , wiem wiem ale czas mi na to nie pozwolił oraz kilka problemów które akurat w tym czasie pojawiły się w moim życiu :(

Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam krem BB , ale i tak pewnie wiele z was już go znają , wiem , że ten krem BB ma wiele zwolenniczek jak i przeciwniczek :)


Ja osobiście muszę przyznać , że jestem zaskoczona aż taką dużą pulą negatywnych opinii na temat tego kosmetyku. Jak dla mnie spełnia moja oczekiwania w 100 % oraz robi to co ma robić na mojej skórze ;)


OPIS PRODUCENTA : 

Krem BB zawierający 45% wyciągu ze śluzu koreańskiego ślimaka.
Odżywia, ujednolica koloryt, chroni i leczy skórę. 


ZALETY PRODUKTU :

* Bardzo dobre krycie jak na produkt typu BB. 

* Dobra konsystencja , produkt nie jest ani za wodnisty ani za gęsty jest dosłownie idealny 

* Trwały na skórze utrzymuje się do 5h jak dla mnie wystarczająco 

* Z racji swojego jasnego koloru jest dla mojej cery wręcz stworzony i idealnie się z nią łączy



WADY PRODUKTU :

* wadą na pewno jest dostępność tego produktu 

* nałożony na skórę w dużej ilość tworzy maskę 


CENA PRODUKTU :

Ja go kupiłam za 65 zł 


GDZIE MOŻNA GO KUPIĆ :

- Amazon.com
- asianstore.pl
















1 komentarz:

  1. Bo reguła jest taka, że to co pasuje jednej osobie wcale nie musi pasować innym i na odwrót. Fajnie, że Tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń