sobota, 13 września 2014

Nowości na jesień 2014

Hej ;)

Dzisiaj spodobało mi się kilka nowości którymi postanowiłam się z wami podzielić ... Mam nadzieje , że tak jak i mi wam przypadnie nie jedno do gustu :)



Bardzo podoba mi się ta kolekcja i już nie mogę się jej doczekać , na pewno przygarnę kilka pomadek i pewnie skusze się na jakiś piękny lakier z tej serii ;)


a tutaj no bajka , niestety ceny też będą ładne ale mam nadzieje , że uda mi się zdobyć pomadki ;)

Podobają mi się również kolekcje lakierowe Orly 



A wam przypadło coś do gustu ? :)





6 komentarzy:

  1. Podoba mi się szary lakier i pomadki z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony lakier z Catrice wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Orly mają świetne kolorki - w sam raz na jesień :) zwłaszcza drugi i czwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się nowości z catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio ma faze na kolorowe usta wiec jakas nowa pomadka w fajnym odcieniu by sie przydala :-)

    OdpowiedzUsuń