niedziela, 14 września 2014

NYX Slim eye pencil - sapphire

Hej !

Dzisiaj kilka słów o kredce do oczu z firmy NYX. Ja posiadam kredkę Slim eye pencil w odcieniu Sapphire


Nigdy nie miałam wielkiej styczności z tą firmą , nie miałam do niej dostępu a nie było mi po drodze w internecie aby zamawiać , ale dzięki mojej kochanej przyjaciółce udało mi się przetestować kilka produktów,


Kredka jest naprawdę fajna , ładnie się rozprowadza na oku i długo się utrzymuje , trzeba uważać z jej aplikacją bo może być podatna na rozmazywanie , ale co idzie za tym ładnie się rozciera jeśli chcemy uzyskać efekt rozmytej kredki ;)


Kredka ma piękny kobaltowy kolor , jest naprawdę bardzo bardzo mocny.


Na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kolor w przyszłości ;)






2 komentarze:

  1. Ma bardzo ładny kolorek :)
    Obserwuję i liczę na rewanż!

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada ciekawie, lubie kolorowe kredki a szczegolnie te w odcieniach ciemnoniebieskich :-)

    OdpowiedzUsuń