poniedziałek, 1 września 2014

Przegląd moich wosków YC.

Hej :)

Dzisiaj postanowiłam że napisze kilka słów o moich woskach YC które aktualnie posiadam ;) 


Jest to jeden z moich ulubionych wosków YC , gdy tylko mi się kończy od razu kupuje nowe i nowe. Uwielbiam słodkie i owocowe zapachy a ten wosk właśnie taki jest zaraz po odpaleniu czujemy piękną mieszankę ananasa i mango . 


Ten zapach po odpaleniu kojarzy mi się z męskimi perfumami. Zapach jest duszący i bardziej kadzidłowy , ale wiem że wiele jest zwolenniczek tego wosku , ja też na długie męczące wieczory lubię go sobie odpalić na chwile aby poczuć się jak w innym świecie hmmm świecie mężczyzn ;)


Zapach na początku jest dziwny , można go określić że jest rześki ale to tylko przez chwile później uwalniają się naprawdę otulające nuty zapachowe. Bardzo mocno wyczuwalna jest gruszka i wanilia oraz cynamon ! 


Chyba najmniej lubiany wosk w całej mojej kolekcji , po opaleniu musiałam szybko go gasić gdyż po dłuższej chwili zaczynał być mdły i nieprzyjemny. Dam mu szanse jak spadnie śnieg za oknem kto wie może mnie zaskoczy ;)


Uwielbiam palić ten wosk po męczącym dniu gdy kładę sie do łóżka z książką i pragnę się zrelaksować. Ten wosk pachnie jak lawenda w czystej postaci , coś pięknego ;)


Ciężko mi odpisać ten zapach wyczuwam w nim intensywne nuty piżma i owoców ale nie wiem dokładnie jakich gdyż nie potrafiłam ich odróżnić. W internecie znalazłam że są to nuty manga kto wie może i tak ;) Pachnie naprawdę ładnie ! 


Wosk paliłam w czerwcu , jak dla mnie duszący i męczący straszne nuty zapachowe , nie wyczuwam w tym stokrotki raczej skoszoną trawę a tego zapachu nie lubię i to bardzo ;(


Podoba wam się taka seria ? Jeśli tak to bardzo mnie to cieszy ;) kolejna porcja wosków już niebawem ;)








6 komentarzy:

  1. jest tam mój ulubieniec
    jesienią i zimą YC palą się u mnie cały czas

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tu dwóch moich ulubieńców - bahama breeze i loves me, loves me not - szkoda, że oba są wycofywane :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnych, a bardzo bym chciała wypróbować bo na pewno są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pokochałam wosk o zapachu wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten beach wood jeszcze nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Jeśli masz ochotę zmienić lub odświeżyć szatę graficzną bloga nie czekaj i zajrzyj tutaj: https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń