piątek, 10 października 2014

Chanel, Le Vernis - 15 Beige Natural

Hej !

Dzisiaj przychodzę do was z moim jednym z ulubionych lakierów ostatnich dni a nawet tygodni bo maluje nim moje paznokcie cały czas gdy tylko wymagają poprawki. Lakiery Chanel zaczęły moją przygodę z drogimi lakierami do paznokci i nie żałuje wydanej złotówki ! 


Na moich paznokciach lakier trzyma się 5-6 dni , a wykonuje wszystkie prace w domu więc jak na mnie to naprawdę dobrze. Zwykłe lakiery wytrzymują do 3 dni  ! Uwielbiam pędzelki Chanel , nie mam żadnych problemów z nałożeniem lakieru bez smug ... 


Jeśli chodzi o ten kolor to dwie warstwy w zupełności pokryły moją płytkę paznokcia bez prześwitów. Jak ktoś lubi delikatny efekt to myślę że wystarczy jedna warstwa , gdyż też jest zadowalająca. 


Lakier mam już od długiego czasu i muszę powiedzieć że nie gęstnieje i jest naprawdę bardzo wydajny 











2 komentarze:

  1. również go mam, jest super :)

    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny naturalny kolorek, ja mam zawsze taki w kosmetyczce w razie czego.

    OdpowiedzUsuń