środa, 8 października 2014

Kosmetyki Avon

Hej !

Dzisiaj przyszedł do mnie kurier i przyniósł mi karton a w nim kosmetyki z Avonu , uwielbiam takie niespodzianki , niestety mój aparat postanowił się dzisiaj zbuntować więc z góry przepraszam za jakość zdjęć ale to nie moja wina , a chciałam wam pokazać wszystko za nim znowu zapomnę ;)


Tak wyglądała paczka a w niej : 


1. Relaksujący balsam do ciała Rumianek i Lawenda 10 g
2. Relaksujące sole do kąpieli Rumianek i Lawenda 195 g 
3. Relaksująca mgiełka do pościeli Rumianek i Lawenda 100 ml 


4. Torebka Belie Golden Clutch 


5. Krem na noc Anew Platinum 50 ml
6. Kram na dzień Anew Platinum 50 ml


7. Woda toaletowa Romantic Bouquet 30 ml


8. 2x Podwójny krem liftingujący okolice oczu 20 ml


9. Woda perfumowana Little Black Dress 50 ml


10. Błyszczyk powiększający usta odcień : Pink Pucker 7 ml


11. Woda perfumowana Herve Leger Intrigue 50 ml


12. Peeling do stóp Wiśniowa Świeżość 75 ml
13. Nawilżający krem do stóp Wiśniowa Świeżość 75 ml


14. Regenerująco - odżywczy krem do twarzy , rąk i ciała 400 ml


15. Przeciwzmarszczkowo - ujędrniający krem na dzień 50 ml 

Niektóre z tych kosmetyków nie są do mojej cery i wieku więc poczytam skład i jeśli mi nie będzie pasował to oddam mamie :)



















7 komentarzy:

  1. matko jakbym tają paczkę dostała to byłabym najszczęśliwsza na świecie ;d
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. matko jakbym tają paczkę dostała to byłabym najszczęśliwsza na świecie ;d
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki avon care.
    Fajna paczka, też bym taką chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A propo zdjęć, to nie rób zdjęć produktom pod światło (na każdym cień jest od przodu, gdzie go fotografujesz). Oddal też obiektyw od przedmiotu (z większego dystansu rób zdjęcie) bo widzę, że z takim makro sobie nie radzi ale w oddali widać ostre szczegóły i już lepiej będzie wszystko się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Little Black Dress :)

    OdpowiedzUsuń